Rest van de wereld Express – € 29,99 (Gratis voor bestellingen van meer dan € 100/$ 200/£ 80)
Levertijd: 3-9 werkdagen

Wil je je aankoop ruilen of retourneren? Wij helpen u graag verder! U kunt minimaal 14 dagen na de bezorgdatum ruilen of retourneren. U heeft 14 dagen bedenktijd na ontvangst, vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren naar ons. In totaal geven wij onze klanten 31 dagen retourrecht!

Ruilen of retourneren kan snel en eenvoudig in de volgende 2 stappen:

1. Vul het retourformulier in dat bij je bestelling zit. Geef duidelijk aan wat er precies moet gebeuren met je retourbestelling (ruilen/terugbetalen)

2. Lever uw pakket af bij de vervoerder van uw keuze. Nadat we je retourzending hebben ontvangen in ons magazijn, verwerken we je retourzending binnen 2 werkdagen. Onze retourafdeling houdt u per e-mail op de hoogte.

Veelgestelde vragen

 – Is retourneren gratis?

De retourzending wordt door ons niet terugbetaald.

– Hoe lang duurt het om een ​​product te ruilen?

Als je bij de aanmelding van je retour aangeeft een product te willen ruilen, gaan we hier direct mee aan de slag. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je omwisseling binnen enkele dagen rond is.

– Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden. We zullen je een update geven over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als je je retourzending al hebt aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen we contact met je op en zoeken we samen naar een oplossing.

– Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retour aan te melden?

Uw bestelnummer vindt u in de bevestigingsmail die u na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen. Dit is een viercijferige code. Mocht je deze e-mail niet goed hebben ontvangen, dan helpt onze klantenservice je graag verder.

– Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Uiteraard lossen we dit graag met u op. Stuur een bericht naar [email protected] met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

– Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourtermijn wil retourneren?

Vergeet niet uw retourzending binnen de 31 dagen periode voor het verstrijken van de retourtermijn te bezorgen. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken, dan bieden wij je de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend product of een waardebon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

– Hoe lang duurt een terugbetaling?

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retourzending in ons magazijn verwerken wij deze binnen 7 werkdagen. Op je track en trace die je ontvangt bij je retourzending, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan gaan de 7 werkdagen in. Nadat de terugbetaling is gedaan, ontvangt u hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 2 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank

– Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen kunt retourneren.

Artikelen moeten in ongebruikte staat aan ons worden geretourneerd, geschikt voor wederverkoop met de labels er nog aan.

Retourzendingen die geruild worden voor een ander product kunnen niet geretourneerd worden.